"Isus le-a zis, Urmează-mă, și vă voi face pescari de oameni!"
(Marcu 1:17)

Dragi prieteni în Cristos!

Este o mare plăcere pentru mine să fie în măsură să vă aduc o veste de la România din nou. Este acum un an de la newsletter-ul trecut, și am spus atunci că am fost de planificare pentru a lua o excursie în jos în această vară. Asta a spus, asa făcut! Am călătorit, de data aceasta singur, până la 13 România Iulie, și sa întors la Norvegia 1 august.

Există atât de multe lucruri pe care aș dori să-i spun de la această călătorie pe care nu prea știu de unde să încep. Am călătorit de la Gardermoen Duminică 13 Iulie 2003. Avionul a intrat după-amiază și am fost în fața Buccuresti chiar înainte de miezul nopții. Aici am fost întâmpinați de pastorul Nelu Floarea și țigan Ene Florin. Amandoi provin din Târgoviște. Am fost de acord că ar trebui să stau cu Florin, unde locuiește singur într-un apartament în mijlocul Targoviste. Când am ajuns Tîrgoviște, prin urmare, am luat de la Florin si am ceva de mâncare în noi înainte de a ne lăsa.

Luni a fost plecat din oras pentru a face cumpărături. Florin are un apartament bun cu spațiu bine. În bucătărie, el a avut o sobă veche - dar nu frigider. Atunci când a fost adăugarea de peste 30 de grade afara, am avut de a fi destul de inteligent pentru a nu cumpăra mâncare atât de mult că a fost lăsat să putrezească. I-am cumpărat un cotlet de pachete de printre altele, pe care ne-am mancat pentru a satisface apetitul de zile. Dar a doua zi nu au fost deosebit de bune. Am mâncat încă restul cotletul în numele lui Isus și a fost din fericire nu săturat de ea. În caz contrar, pot spune, de asemenea, că nu a fost apa caldă în apartament florini. Acest lucru a însemnat că am avut pentru a încălzi apa cu gaz propan, înainte de a ne umple cada.

Vladeni

Marți, 15 iulie Florin a fost foarte dornici ca am avut să se alăture sat a crescut inch Se numește vladenie și este situat în frontierei externe de est a provinciei Dîmbovița, la granița cu județul vecin Prahova. Așa că am luat cu noi pastori Nelu și Floarea Florica și interpret Barbu Cristina și atunci când am fost pe deplin masina cu mine si Florin. Am ajuns acasă și vladenie copilărie de Florin. Aici am fost întâmpinați de către mama sa si sora. Acestea sunt toate țigani, și am văzut dintr-o dată că au fost trăiesc în condiții precare. Florini mama fierte alimente pentru noi, în timp ce Florin aranjat sus acordeon și a început cu cântece de dragoste spirituale. După câteva momente, el a avut cu el o pereche de frații săi și de un vecin cu acordeon - și apoi a fost orchestră în grădină! Am cântat și au lăudat pe Domnul cu vocea mea. Apoi au întrebat dacă mi-ar ruga pentru tatăl florini, care a fost țintuit la pat. Ne-am dus în camera lui, a vorbit un pic cu el și la pus mâinile pe el. M-am simțit o prezență mare a lui Dumnezeu acolo.

În seara am avut o întâlnire a bisericii locale în vladenie. Ei nu au nici lider specifică, dar florini frați a condus ședința. În cele din urmă pastorul Nelu Floarea de peste si a dat un mic discurs. În cele din urmă, am predicat, de asemenea, o predică scurtă despre dragostea lui Dumnezeu. Deci, ne-am rugat pentru oameni după aceea, și Dumnezeu a atins multe dintre aceste persoane sărace.

Caragiale

Miercuri am plecat de acasa la Nelu Floarea și a familiei sale. Ei trăiesc la etajul al doilea al capelei de la Biserica Penticostală Betel. Acesta a fost programat să se deplaseze la un sat numit Caragiale, pentru a avea o întâlnire acolo. Pastorul Nelu Floarea este, de altfel liderul Penticostale partea de sus a județului Dâmbovița / provincie. Acest lucru înseamnă că el are responsabilitatea generală pentru peste 80 de congregații. Biserica din Caragiale e o biserică mică, și ei nu au biserici. Reuniunea a fost, prin urmare, a avut loc în afara, în curtea din spate a unui frate în biserica. Au fost o mulțime de oameni pentru a reuniunii, au fost si mai tigani. Florin condus de un acordeon și cântând. După ce a vorbit Nelu scurt, înainte de a veni la mesajul Evangheliei mea: "Dumnezeu vrea doi devin cel mai bun prieten" (Dumnezeu vrea să fie cel mai bun prieten). Aceasta a fost o predică mântuirea pur, iar apoi au fost mulți care au dat în știind că vor accepta pe Isus! Apoi, a venit timpul să se roage pentru cei bolnavi, și ne-am rugat pentru cei bolnavi de peste o oră! Dumnezeu a atins multe persoane, care au suferit de diverse boli. Pot spus dureri de spate, migrene, astm, diabet, reuvmatisme, boli de inima, vederea slaba, auz slab, paralizie, etc Totul a fost ca o ploaie de mare ungerea lui Dumnezeu! Toată slava Dumnezeului nostru!

Joi am avut o întâlnire la Biserica Penticostală Betel din Tîrgoviște. Aceasta a fost într-adevăr o întâlnire de rugăciune, dar au spus că trebuie să predice, atâta timp cât am nevoie. Am vorbit despre "suflete este înțelept câștigă." Din nou, am folosit ocazia să se roage pentru cei bolnavi, după discursul, și Dumnezeu a atins oameni și-i vindecau.

Băleni

Vineri ne-am dus la un alt frate minunat, pe nume Virgil. El trăiește într-un apartament din Târgoviște. Are o soție și doi copii mici. Virgil este responsabil de biserica din satul Băleni, iar planul era să merg acolo și să aibă o întâlnire în seara. Biserica de aici este găzduit într-o clădire biserică curată, care au fost ridicate cu ajutorul unei doamne americane misionar. Aceasta a fost o întâlnire foarte specială, în cazul în care Dumnezeu a atins multe persoane. Locul a fost umplut pana la refuz. Am vorbit despre "Voi sunteți sarea pământului de" (Sunteți sarea pământului). După discurs, am invitat mai mulți oameni să vină și să accepte pe Isus. Au fost câteva piese care le-a dat acestora de răspuns. Atunci m-am rugat pentru cei bolnavi, si a fost foarte mult sa întâmplat. A fost astfel dezvăluie o femeie cu tencuiala pe jos. Ea a spus că a tăiat singur în picior, atunci când ea a fost tăia lemne. Ea a făcut limp și a folosit un baston. După rugăciune, a spus ea că acum durerea a dispărut. I-am așezat în sus, și ea putea să meargă acum fără o durere moale, gratuit! Aleluia - Dumnezeu este cel mai bun doctor!

Când am întrebat pentru multi oameni, a fost evidențiat brusc un om care a fost paralizat de la talie în jos. El însuși a tras în sus în culoar și a fost dintr-o dată acolo, în fața mea. M-am gândit, "Doamne, eu ce fac acum Credeți cred că într-adevăr de asta?" Dar nu era nimic altceva de făcut decât să ia pe Dumnezeu la cuvântul său și a pus mâinile pe om. Eu, Virgil și Nelu a pus mâinile pe om și ne-am rugat la picioarele lui pentru câteva minute. Apoi am vorbit cu el prin interpret. Acum voi fi complet sincer cu tine. Omul nu a ridica și a mers acasă pe picioarele sale, decât atât de mult și am cerut decât atât de mult am vrut cu adevarat acest rezultat. Dar, după ce am continuat și la rugat timp de câteva minute, el a spus că el ar putea simți emoțiile de la picioare. Am văzut de asemenea cu ochii mei că el sa mutat degetele de la picioare - ceva ce nu a fost posibil înainte! Deci, cine știe ce se întâmplă cu acest om după ce am plecat din oraș? Aceasta este numai Dumnezeu știe. Această întâlnire a durat mai multe ore, și acolo a fost o prezență foarte puternică a lui Dumnezeu de-a lungul întâlnire. Noi nu erau acasă din nou în Tîrgoviște până târziu în noapte, iar apoi am avut o masă de seară minunată la Floarea casa lor.

Crovu

Sâmbătă 19 iulie, ne-am dus la un sat numit Crovu. Acest lucru a fost adânc în "țara țigan", și a fost de peste o oră cu mașina de la Tîrgoviște, dar încă în Dîmbovița provincie. Aici am fost întâmpinați de către pastorul local, care de fapt nu era țigan. Ei au avut o facilități de mari și minunate, în acest sat sărac, și locale de biserica pline ochi cu oameni. În cadrul întrevederii, au fost multe spectacole mari de cântec și muzică. Apoi a fost predicile scurte de Nelu Floarea și pastorul local. Apoi a fost rândul meu să predice. În predica mea, l-am invitat oamenii să vină și să accepte pe Isus. Aproximativ 10 piese au dat răspuns la acest lucru și ar da viața pentru a Domnului!

Deci, m-am rugat pentru mulți oameni bolnavi. Aș dori să scrie despre toate vindecarile pe care le-am primit de a asista, dar trebuie să se concentreze asupra mărturiilor impresia ga. După ce sa rugat pentru mulți oameni, a venit o doamnă tânără care mi sa spus că a fost creierul deteriorat. Ea a ajuns pe cârje și a fost însoțită de mama ei. Ei au spus că a fost leziuni ale creierului care a făcut-vă că ea nu putea să meargă chiar. Când m-am pus mâinile mele pe această fată săracă, am simțit puterea lui Dumnezeu a trecut prin mine și în ea. Apoi interpret reacționat cu spaimă că fata vorbește acum o mai clară mult atunci când am întrebat-o ce știa. Apoi, ea a aruncat cârjele ei și a mers cu mine la altar. Ea a ridicat mâinile și lăudând pe Dumnezeu pentru ceea ce El a făcut pentru ei. Aleluia - cât de bun este Dumnezeul nostru. El este "Iehova Rafa" - Domnul care vindeca!

Este o parte a poveștii este că atunci când am vizitat mai târziu, aceeași biserică, în octombrie 2003, pastorul ar putea spune că fata a plecat acasă pe propriile picioare după întâlnire. Când a venit acasă, a făcut ceea ce Dumnezeu a făcut datoria ca învierea și bucuria că restul familiei (tatăl și doi frați), iar o femeie vecin a decis să-și dea viața lui Isus! Aleluia - cât de minunat este să fie un slujitor Evanghelie!

Duminică au fost două reuniuni. În dimineața ne-am dus la Doicești sat, întâlnirea a început la. 09:00. Aceasta a fost, probabil, una dintre putinele biserici-am vizitat, care nu a fost o "biserică țigan". Erau mulți copii din biserică, și a contribuit mai multe melodii și poezii. Am vorbit pe tema "curețe templul" ("Templul lui). În noaptea de duminică am avut o întâlnire la ora 18:00, la Biserica Penticostală Betel din Tîrgoviște. Am vorbit pe tema "Mărturisirea" (Mărturisirea).

Excursie la provincia Vaslui

Luni dimineata devreme 21 Iulie am pregătit două mașini pentru o misiune de lungă pentru a provinciei de la Vaslui, situat în partea de nord-est din România - împotriva Moldovei. Fratele Virgil vine de la Vaslui, și el a făcut contact cu bisericile de acolo pe care le veneau. A fost o călătorie lungă. Florin a fugit cu mine, Nelu, Florica și interpret Marius Zaharia. În cealaltă mașină a fost Nelus fiul lui Solomon, care a fost de conducere, împreună cu Virgil, soția lui Virgil și Mirabela interpret celălalt. Ne-am oprit mai multe locuri de-a lungul drum. A fost interesant să vedem natura variată că România are de oferit.

Pe această călătorie, am vizitat patru biserici și a avut întâlniri acolo. Ce caracterizează Vaslui, a fost că părea chiar mai săracă există decât în ​​Dîmbovița. Trebuie să spun că am vizitat locurile unde locuiesc săracii țigani. Cu toate acestea, am fost profund mișcat să văd că unele sărăciei a trăit inch

Una dintre bisericile le-am vizitat în această călătorie a fost în Murgeni localitate. Biserica loc de întâlnire părea că a fost luat dintr-un film western pe preerie, în cazul în care acesta se afla singur pe un câmp pustiu. Dar această cameră a fost imediat umplute până la refuz cu oameni. Au fost, de asemenea, mulți oameni din afara clădirilor, care nu se încadrează în interiorul! Am predicat pe tema "Pregătește-te pentru ploaia târzie" (Pregătiți-vă pentru toamna ploaie). Nu a fost o prezență foarte puternică a lui Dumnezeu, în această întâlnire, și când am închis discursul prin a întreba oricine ar accepta pe Isus să ridice mâna lui, a fost mâinile opprakte în întreaga cameră! Trebuie să fi fost între 80 și 100 buc care au acceptat pe Isus în acea noapte! Atunci m-am rugat pentru cei bolnavi, în mai bine de o oră, iar Domnul a atins multe și ia vindecat de boli și maladii! Aleluia! Isus trăiește, salva și vindeca!

De destinație pentru această călătorie a fost un mic sat numit Pungesti. Acest lucru este în cazul în care părinții cu fratele viața Virgil. Am stat aici și a avut o întâlnire în sat. Aici am experimentat ceva foarte special. În după-amiaza au venit trei persoane, cu calul și căruța. Ei s-au alăturat de un camarad, care a fost până în coș. El a fost rănit în picioare, așa că nu se putea merge. Ei au spus că au auzit că a fost solicitat pentru bolnavi, la o întâlnire aici și au decis să ia o excursie la acest sat. Aceasta a fost o mărturie foarte puternică a credinței lor, ei au trăit peste 40 de km la distanță! Ne-am dus afară și mi-am pus mâinile mele pe prietenul lor și s-au rugat pentru el. M-am simțit o prezență foarte puternică a lui Dumnezeu acolo, și omul trebuie să fi observat același lucru. În mijlocire, el a primit de la căruță și a cerut prietenilor să-l ajute în jos. După aceea, el a mers chiar pe drum! Toată slava lui Dumnezeu. Putem experimenta aceeași după cum citim în Faptele Apostolilor - în cazul în care credem, ca acești prieteni făcut-o!

A revenii la Dimbovita

Când ne-am intors de la Tîrgoviște, am simțit nevoia de a merge la niște prieteni vechi. Nu am putut vizita România fără o excursie la vechea noastra de contact Daniel Turculet. De data aceasta ne vom întâlni în orașul său natal, Pucchioasa. Cu toate acestea, ne-am dus pentru a Racovita sat, în cazul în care Lillian Hellesø ajutat cu fonduri pentru a călători biserici. Aici am vorbit, de asemenea, de "Pregătește-te pentru ploaie", când am simțit că Dumnezeu mi-a dat aici un mesaj ca mai multe persoane ar trebui să audă. A fost o fata puternica, si, de asemenea, de această dată lui Dumnezeu a atins pe bolnavi mai multe care au fost vindecați. Nu a fost, de asemenea, un om care ar da viața lui Isus! Aleluia - mântuirea este cea mai mare minune!

După întâlnirea cu Daniel mi-ar lua acasă la o femeie tanara care a fost mâncat de cancer. Ea a avut o perioadă scurtă de timp rămas pentru a trăi, potrivit medicilor. Această femeie a fost un creștin pentru un cuplu de ani în urmă, și patru luni mai devreme au fost ei botezați, în ciuda problemelor pe care cancerul a cauzat-o. Ea a fost o lungă perioadă de timp în spital, dar acum ea a fost pur și simplu trimis acasa sa moara! Trebuie să spun că voi fi foarte mici, atunci când se confruntă cu cancerul am boala. Știu cutii de bărbați, care au stat în credință și rugăciune și, totuși, a murit de cancer. Știu, de asemenea femeilor cu copii mici, în cazul în care țara au stat în rugăciune pentru această persoană, care cu toate acestea, a murit de cancer. Sunt, prin urmare, un pic intimidat atunci când am confruntă cu această boală - este doar să recunosc. Cu toate acestea, mi-am pus mâinile mele pe această fată și a poruncit să-i lase demoni de cancer în numele lui Isus "!

Eu cred că există demoni plante ca celulele canceroase la om. Aceasta nu este o "teologie" Mi-ar sta pe un Soapbox și să predice, dar asta este ceea ce cred eu. Apoi m-am grăbit să spun că nu are nimic de-a face cu un om, dacă a păcătuit mai mult decât altele, sau au fost "spiritual neascultător", cum pretind unii. Eu nu cred. E doar faptul că unii oameni se imbolnavesc de cancer si altele nu. Dar spiritele bolii spatele. Ok, am întrebat o femeie tânără, și ea a zâmbit și mi-a mulțumit după aceea. Deci, din păcate, așa că nu am ajuns nici mai mult feedback-ul cu privire la ceea ce sa întâmplat în continuare. Poate că ea a murit, pentru că tot corpul ei era acoperit cu cancer. Nu este, probabil, suficient. Dar poate că a fost vindecat ... Numai Dumnezeu știe!

Vineri 25 Iulie am ieșit la Prepeleac, sat de țigani chiar în afara Târgoviște. Aici a fost un zeu părea atât de puternică în 1999. Am vorbit de la textul din Ieremia 18:1-6 despre tabără în mâna olarului. A fost o față puternică, iar Dumnezeu a atins mulți oameni aici, de asemenea.

Sambata am ținut seminarii în biserica penticostală Elim Biserica. Această biserică are o biserică mare și fin locale, și poate fi convenabil de a avea un seminar acolo. Subiectul a fost "viață de rugăciune" (viață de rugăciune). Am predat timp de trei lecții despre credinta, rugaciune, mijlocirea și alte forme de rugăciune pe care Biblia menționează. A fost un spectacol bun, și personal simțit bine să lăsați Biblie cadou cadrelor didactice câștig debit un pic la fel de bine, fiind pe drept un evanghelist de peste o săptămână. E ceva ce iubesc cu adevărat, este să-i învețe Cuvântul lui Dumnezeu.

În noaptea de sâmbătă am ieșit într-un sat numit Potocel. Aceasta este o bucată bună de Tîrgoviște, dar încă Dîmbovița. Iată-le în procesul de construire a unei clădiri de biserică nouă, și o să fie mare. Dar acum ei se întâlnesc la casa pastorului. Au fost multe suflete anxioase în această biserică mică. Pastorul a avut o tastatură mică, iar el a fost cel care a condus închinarea, împreună cu o pereche de acordeon. Am vorbit despre "șarpele de aramă" (tuburi de cupru). Toți bolnavii care a ridicat ochii și sa uitat la șarpele a fost vindecat în același fel Isus a fost înălțat pe Cruce, că tot ceea ce într-adevăr se "văd" El, de a experimenta mântuire și vindecare! A fost o întâlnire emoțională.

În dimineața zilei de duminică a fost întâlni din nou Biserica Elim Penticostale din Tîrgoviște. Am vorbit lui Avraam. Nu au fost ușor mai mult influențată de predare de data asta.
În noaptea de duminică am avut o întâlnire în biserica din satul Dragaesti, de asemenea, în provincia Dambovitei. De asemenea, aici a fost ambalat cu oameni, si au avut, de asemenea, o trupa de muzicieni reală aici, cu ambele chitare, mandoline, acordeon, saxofon și clape. A fost o întâlnire emoțională și m-am rugat pentru oameni atât mântuire și vindecare.

În ultimele câteva zile am petrecut în Târgoviște. Nu a fost o zi de întâlnire libere, așa că am putea relaxa un pic. Dar ultima ședință am avut, desigur, de la Biserica Penticostală Betel joi 31 Iulie, cu o zi înainte am fost de gând să Norvegia.

Sfârșitul recurs

Sper că se va alătura și susține continuarea lucrărilor în România, în rugăciunile voastre. Nu știți că va sprijini, de asemenea, financiar, puteți da factura atașat sau pentru ai oferi cadoul pe contul nostru nr misiune ... (Acest lucru am tăiat departe, scrisoarea este de 7 ani)

Dumnezeu să vă binecuvânteze!