"Isus le-a zis, Urmează-mă, și vă voi face pescari de oameni!"
(Marcu 1:17)

Dragi prieteni în Cristos!

Sunt incantata sa fie aducându-vă mărturia nou din România. Nu e așa de ușor pentru a obține tot ceea ce într-un buletin de știri pic, dar eu încă vreau să transmit orice impresie care poate fi credință de construire pentru tine, în timp ce oferindu-vă o indicație a ceea ce face Dumnezeu în România.

Așa cum mulți dintre voi știți, am avut o excursie în jos în România în vara anului 1999, cu misionară Lillian Hellesø de la Rørvik în California de Nord. Această călătorie a urmat o transmisie auxiliar care a trecut de la Trøndelag. În perioada 19.07 - 03.08.2002 am fost lăsat la o călătorie misionară în România. Acum, m-am dus cu cuplul Greta și Skjelbred Svein din Sandefjord. Ei au o elimină fiica adoptatăîn România. Numele ei este Aurora și ea este de 17 ani (în 2002). Au fost stabilite în România, înainte și a fost o mare binecuvântare pentru a le avea în această călătorie.

Avionul nostru a trecut de la Gardermoen la 8:40, și am aterizat în între Praga, în Republica Cehă. Aici am fost peste 9 ore în timp ce am asteptat avionul spre România. Am avut, prin urmare, o multime de timp să se uite în jurul valorii de! Praga este un oras foarte frumos, iar noi înțelegem că aceasta este o destinație populară pentru turisti. Dar destinația noastră a fost România, așa că am zburat pe la Praga, de la 19:35 și au fost avansează în Buccuresti la 10:35. Am pus la Laura Popescu, care a fost contactul meu primar și Lillian și a intermediarilor de muncă în România.

Nerăbdător americani în acțiune

Sâmbătă 20.07. am făcut achiziții, în timp ce ne-am uitat în jurul valorii de Buccuresti. Mai târziu, în ziua în care am călătorit la Tirgoviste, oraș care de ani de zile a fost de bază pentru activitatea misiunii noastre în România. Aici am participat la o reuniune mare (cruciada), cu tineri americani de la Adunările lui Dumnezeu (cea mai mare organizație din America printre penticostali). Acesta a fost, probabil, aproximativ 1000 de tineri în prezență! Echipa din Statele Unite, a fost implicat în evanghelizare în stradă. Nu știm câți oameni au fost încheiate cu Evanghelia, dar aceasta a fost într-adevăr un mare efort.

Pitești

Noi a trebuit să fie pe, și ne-am dus cu microbuzul la orașul Pitești, un oraș de aproximativ 250.000, care este capitala provinciei de Arges. Aici ar trebui să fie timp de o săptămână. Trebuie să stați într-un apartament foarte frumos, deținut de familia Tudorache. Apartamentul a fost adesea folosit pentru a găzdui predicatori și echipa oaspete, știm, și cu 3 dormitoare, 2 băi și un rezervor de apă de mare, nu am putut plânge!

Duminică, 21.07. am fost două reuniuni de la Pitesti - secția Maran Ata. Victor Tudorache este pastor al acestei biserici. El este un om minunat și pastor. Am predicat în ambele din aceste întâlniri. În dimineața zilei de duminică la ora 09:00 tema "Trei fel de credincioși." Acesta a apărut un tânăr în ședință și-ar da viața lui Isus! Atunci m-am rugat pentru cei bolnavi, și Dumnezeu a atins mai mult în această dimineață. În după-amiaza la ora 18:00 tema "sarea pământului". Au fost puțin mai multe persoane la această întâlnire, și 5 fiecare a dat ca răspuns la invitația mântuirii! Atunci m-am rugat pentru cei bolnavi și Dumnezeu a lucrat cu și vindecat pe cei bolnavi.

Pe mandagg am fost în centrul orașului Pitești, și se uită în jur. A fost foarte cald, aproximativ 35 de grade, așa că a trebuit să-l ia-o ușor. În ziua următoare, marți, pastorul Victor ne-a dus într-un oraș istoric numit Cortea de Arges. Aici am vizitat, printre altele, locul unde Regele Carol 1 este îngropat, în timp ce avem o mică lecție de istorie pe Regele Badsarab. Foarte interesant pentru mine, care au avut sub rezerva istorie favorită în școală?

Carstieni

În noaptea de marți ne-am dus la un sat numit țigan Carstieni. Aici au construit o biserică, și ea a fost complet plin la această întâlnire. Am predicat pe tema "Sunteți prescious" și a fost un răspuns foarte frumos. În cadrul reuniunii au fost 8 piese care s-au prezentat pentru a da viața lui Isus și să fie salvat! Ulterior, ne-am rugat pentru cei bolnavi de peste o oră! Noi nu putem ști ceea ce Dumnezeu nu-și face în viețile oamenilor în această seară, dar că mulți au avut o puternică atingere - asta e sigur!

După întâlnirea cu un tanar a venit la noi și a spus despre o persoana care a fost acasă, în patul lui. El a vrut ca noi să mergem și să se roage pentru acea persoană. Am nevoie de împreună într-o mașină mică și a fost condus la o case vechi și ponosit. Nu a trăit exemplul o femeie mai în vârstă (poate în șaptezeci ei). Ea a trezit brusc în patul lui într-o dimineață, fără a putea să se miște! Ei au luat-o la medici, dar nu a primit un diagnostic clar a ceea ce ei durea. Doctorii au spus că a fost paralizată. În opinia noastră, ea trebuie să fi avut un accident vascular cerebral. Acum nu mai era cel puțin să se roage pentru ea. Ea a avut un cuplu de fete în 40 de ani de vârstă, și de familie și multe alte prietenii au fost prezenți în sala de unde a stabili. A fost o atmosferă ciudată, cu jale mare și agitația. Am știut că am fost foarte umil si de interior mici - și m-am rugat, "Dragă Dumnezeu, țevi de această femeie, lasa fluxul de putere prin mine când am întins mâna pe ea." Știam că credința a crescut în inima mea, și o autoritate spirituală a venit peste mine, așa că am amenințat "spiritul paralizant" (de boală spiritul care o femeie cu probleme). A fost evident că ceva sa întâmplat atunci când am poruncit forța vieții și mobilitatea lui de a reveni la brațe și picioare. Ea a început brusc să se amestecă! Dupa aceea, ea se așeză pe podea, și în timp ce fiicele ei ei susținute, ea a mers ei primul pas îndrăzneț de credință pe podea! După câteva minute, acesta a fost timpul ei vizibil mai bine. Aleluia - Dumnezeu este atât de bun! El este un doctor minunat!

Gaesti

Joi, 25.07. a fost o zi plină. Ne-am dus la un oraș numit Găești. Tu ar trebui să elimine fiica adoptiva a Greta și Skjelbred Svein. Ne-am întâlnit frați și Cornel Romeo Geambasu, care conduce o biserică în acest oraș. Biserica are propria sa activitate în cazul în care au grija de adolescenti care au crescut într-un orfelinat, dar acum este prea bătrân pentru a continua sejurului lor la orfelinat. Mulți dintre acești tineri își vor pierde sprijinul de la părinții lor adoptivi de la distanță, deoarece acceptă numai în copilărie și adolescență timp la orfelinat. Există multe astfel de tineri, care sunt complet lipsiți, deoarece societatea nu le vreau! Ei vor lucra foarte rar, iar educația nu își pot permite să. Soarta copiilor multe astfel de o viata de crima, sau să se încheie în conductele de canalizare din Buccuresti. A fost, prin urmare, foarte dureros să vezi că această biserică, cu cei doi frați, în principal, a cumparat trei case, în cazul în care acestea au cazat un grup de acești tineri care au crescut într-un orfelinat. Cele mai multe dintre aceste copii sunt fete, iar Aurora este una dintre ele. Ar trebui menționat faptul că această Gaesti biserica primește sprijin din partea sponsorilor din SUA pentru această lucrare pe care o fac pentru acesti copii. Romeo Geambasu este de altfel un cântăreț foarte talentat, și a fost în SUA și a produs un CD, în cazul în care încasările du-te la locul de muncă bisericii.

Copii de la prieteni vechi

Am vizitat, de asemenea, pastorul Daniel Turculet, care acum sa mutat la oraș Pucchioasa. Acest oras este, de asemenea, Dîmbovița, dar aproximativ 30 de km de resedinta de judet Targoviste. Duminică, 28.07. am avut o întâlnire în biserica casa lui la ora 10:00. Am vorbit pe tema "Mărturisirea". Acesta a fost rugat pentru mulți oameni bolnavi aici, iar Dumnezeu sa mutat puternic, printre altele, de un băiat mic, cu probleme cardiace.

În seara ne-am dus la Prepeleac sat țigănesc. A fost aici, că am experimentat până acum în 1999 (a se vedea newsletter-ul de la 1999). Când am ajuns, ne-au spus că a existat o revigorare a acestui sat, ca urmare a împingere evanghelizare în 1999. Mulți au fost salvate și au avut, de asemenea, o biserică. Am vorbit în noaptea de duminică la ora 18:00 de ceai, AET "Dumnezeu este iubire". Din nou, Dumnezeu a atins de mai multe persoane. Toată slava Lui!

Sfârșitul recurs

Nu este mult mai mult, care ar putea fi spus de la această călătorie. În ultimele zile, am folosit să stea afară. Am vizitat mai multe orașe, inclusiv Brașov, Sighișoara și Sibiu Oderheiu. Apoi ne-am dus acasă să Norvegia 3 august.

Ceea ce ne dorim mai presus de toate să se concentreze asupra acestor buletine este faptul că de mult este anulată de ceea ce este în inima lui Dumnezeu pentru România. Ne-am contactat în prezent, mai multe biserici care se confruntă cu o renaștere și este într-o lucrare care poartă fructe. Alții, se lucrează la planurile de a începe biserică. Trăsătura comună a tuturor acestor mufe este că le lipsește sprijinul de economii și economic.

Sunt de planificare o excursie mai lungă la vara viitoare România. Dar pentru ca acest lucru să fie puse în aplicare, nevoie de sprijin financiar și asistență. Eu te întreb, în ​​primul rând pentru a sprijini acest lucru în rugăciunile voastre, este cel mai important.. Dar eu întreb, de asemenea, să vă întreb dacă Dumnezeu El vrea ca tu sa fi cu și să sprijine financiar acest. Este de asemenea posibil pentru a susține această misiune cu o sumă fixă ​​pe lună, dacă știți că Domnul te duce la acest lucru. Dacă doriți să faceți o donație, sau va fi un sprijin ferm partener, numarul de cont: (asta mi-am scos atunci când newsletter-ul este de 8 ani). Puteți folosi, de asemenea, atașat Giro.

Dumnezeu să vă binecuvânteze!