"Isus le-a zis, Urmează-mă, și vă voi face pescari de oameni!"
(Marcu 1:17)

Dragi prieteni în Cristos!

Este o mare plăcere pentru mine să fie în măsură să vă aduc o veste de la România, si e foarte special, care este, de asemenea o felicitare de Crăciun și Anul Nou.

Acest Crăciun a fost pentru mine o experiență nouă și diferită de un Crăciun mai devreme în viața mea. După ce m-am casatorit soția mea Română Mirela, în 2004, am fost de mai multe ori în România. Dar, chiar dacă am fost de multe ori în România, nu am fost niciodată acolo în timpul Crăciunului și perioada de Revelion. Aceasta a fost prima mea experienta cu toate acestea de a celebra Crăciunul și Anul Nou în România. Și a fost destul de o experienta!

Discuția sa axat pe reuniuni de familie de mari dimensiuni în jurul valorii de sărbătoarea Crăciunului și a Anului Nou. Acest lucru este firesc, în cele mai multe țări, dar în România există familii de multe ori mari, astfel încât aceste colecții de multe ori chiar mai intim. O multime de mâncare bună, prăjituri și o parte naturale similare.

Colinde

O tradiție care ma fascinat într-adevăr acolo este ceva similar cu ceea ce noi numim "merge de Craciun dolar". Român a cerut "Colinde". Dar acolo, sub auspiciile bisericii locale. Adolescenti se adună în biserica locală la ora 20:00. Aici ei practică și repetarea melodii pe care le canta. Și aici se face în mod corespunzător! Am fost cu acest lucru în satul Habud, în cazul în care legile mele în-locuiesc. Biserica locală este acasa, la aproximativ 150 de membri, și bine peste 30 de adolescenți au participat la "Collinder". Luni parts bucurie, astfel că băieții cântă câteva linii, și câteva alte fete. Și aceasta poate fi atât de 2 și 3-au votat! Deci, de multe ori trebuie cu ei un cuplu de chitaristi prea.

Așa că atunci când ne-am dus în jurul valorii de din casă în casă, cântând la săteni. E melodiile care sunt legate de povestea de Crăciun, și o versiune românească a "Vă dorim un Crăciun Fericit și un An nou fericit." Apoi a citat din Luca 2:10-11. Ulterior rezident cu prăjituri, mandarine, bomboane, suc, suc, etc Cum ar fi ne-am dus din casă în casă. O rundă tipic durează ca 5 ore! Dar este surprinzător este faptul că ei nu fac doar o noapte. Nu, sunt de-a lungul kverlder multe! Am fost, de asemenea, Tirgoviste (un oraș de aproximativ 100.000 de locuitori) și aici a stat adolescenti pe timp de noapte după noapte - ceasul a fost de 2 sau 3 dimineața!

Sărbătorirea Crăciun cu o mulțime de întâlniri și rugăciune

Dar eu prefer să vorbesc despre este foamea spirituală pe care o găsim în România. Am călătorit în jos ondag 21 Decembrie. Deja în Ajunul Crăciunului ne-am adunat în biserica locală. Dar nu a fost o ceremonie religioasă, așa cum vom vedea de multe ori aici, la domiciliu. Nu, a fost doar o întâlnire de două ore de rugăciune! Am împărtășit un mesaj scurt de la povestea de Crăciun, așa cum a făcut-o frați alte câteva. În caz contrar, întâlnirea sa concentrat pe rugăciune!

În caz contrar, pot să menționez că de bine generală a fost surprinzător de puțin accentul pe Mos Craciun, îngeri, decoratiuni, pom de Crăciun și tot ce - dar a existat o mulțime de accent pe Isus și rugăciune!

În ziua de Crăciun, cu toate acestea, a fost starea de spirit festiv. Când am predicat în Habud, intitulat "Dă cameră pentru Isus." Nu a fost nici un loc pentru Mântuitorul în pensiune. Asigurați-vă că aveți loc pentru Isus în pensiune ta.

În seara ne-am dus la Tirgoviste. Aici am predicat la Biserica Penticostală Betel. Am preluat mesajele mele din cele 3 texte; julevangeliet în Luca 2:1-20, înțelepții din Matei 2:1-12 și casa olarului din Ieremia 18 Ce este ceea ce unește aceste texte? Da, stabilă din Betleem a fost o "casa olarului", în cazul în care multe vieți au fost transformate. Iosif și Maria au fost deja transformate de toate evenimentele supranaturale legate de acest copil - cu mult înainte de a se naște. Apoi vom avea păstorii din Betleem Domenii - transformat de minuni, vizite angelice, și, desigur, acest echipă. Apoi, există cei trei magi de la Răsărit. Ei au, de asemenea, de-a schimbat viata momentul în care stabilă în Betleem. Întrebarea devine: Va, de asemenea, l-ai lăsat viața ta transforma mesajul care a fost predicat în Betleem?

După aceasta, a fost firesc dat suficient timp pentru unele cumpărături și de a fi cu familia și prietenii. Acesta a fost, de asemenea, ridicată în munți, unde am ajuns pentru a experimenta de iarnă în Norvegia, cu schiuri și sănii, etc

La data de miercuri 28 decembrie a fost întâlnirea a bisericii nou construită în satul Rancaciov. E fratele meu Aurel Mocanu, care au ridicat această biserică, cu ajutorul fondurilor din SUA si de la noi aici, în Norvegia. În Rancaciov am predicat despre văduvă în 2 Împărați 4:1-7. Aici am predicat de fapt în norvegiană, astfel cum a fost cu soția mea și interpretate.

Apoi a fost întâlnirea de rugăciune din nou joi 29 Acest lucru a fost în mare Biserica Penticostala Betel din Tîrgoviște. Am predicat un mesaj de la Isaia 50:4 să fie un discipol urechi si limba de un profesor.

Anul Nou

Aceasta a fost urmată de câteva zile cu pregătirile de Anul Nou, etc apoi a fost întâlnirea din nou în ajunul Anului Nou. Acum nu a fost un alt unul dintre fratele meu în lege, Iosif Borș, care ma dus la biserica penticostala Emanuel din Ploiesti. Ploiești este un oraș de aproximativ 250.000 de locuitori. Congregația are aproximativ 300 de membri. Am predicat un mesaj de vise și viziuni pentru noul an. Titlul "dorințe pentru 2012." Textele biblice au fost Avacum 2:1-3 și Isaia 40:28-31.

M-am bucurat foarte bine în această biserică, iar pastorul a fost pentru mine o cunostinta noua si buna. El a interpretat fel, de asemenea, pentru că el este foarte bună în limba engleză. Imaginea de mai jos este luat de la această reuniune.

Ajunul Anului Nou (ședința) a fost o adunare de neuitat la casa lor. Am fost aproximativ 20 de bucăți și acolo a fost o mulțime de rugăciune și discuții de suflet - și produsele alimentare și rafinat bun!

În ziua de Anul Nou, am vorbit din nou la întâlnirea de la Habud. Am simțit că mesajul a văduvei în 2 Regi 4:1-7 era încă în viață în inima mea, așa că am predicat asta. Din nou, a fost predicat în limba norvegiană, ca si sotia mea interpretate.

În ziua de Anul Nou altă întâlnire a fost din nou în biserică penticostală Emanuel în Ploiesti. Apoi am putea la fel de bine până când unul a mesajului meu favorit din Matei 5:13. Titlul "Voi sunteți sarea de pe Pamant." Sare previne dezintegrare, se topește sarea gheata, sare curețe, sare leagă ingredientele împreună și sare creează sete. Congregația a fost foarte dornici și mesajul literalmente devorate. Au fost mulți "aleluja" și "amine".

Național Regal Peleș din Sinaia

În cele din urmă, trebuie să vă spun că am tras 03 ianuarie până la Palatul Național, în orașul de munte din Sinaia. Acest lucru este acum un muzeu național, dar castelul a fost construit în timpul domniei regelui Carol 1 în anii 1866 - 1914. A fost o experiență incredibilă de a fi ghidat prin această clădire incredibil de frumoasă, cu arhitectură uimitoare atât de mult și o poveste foarte fascinant. Un peisaj de vis!

Am inclus o fotografie a acestui castel de mai jos. Această vizită a mers foarte bine ca un punct pe un minunat de Crăciun - cel mai bun lucru si cel mai spiritual care l-am avut!
Dumnezeu sa va binecuvanteze!